måndag 8 december 2008

Fullt upp...

Tänkte gå till kyrkis idag för när jag vaknade hade jag inte alls ont i ryggen!
Men insåg ganska fort att jag hade tvätt som skulle vikas, rödspätta som skulle lagas och hellst pysselrummet städas, skafferiet ska städas mm. Maja somnade vid 9 tiden igen så då passade jag på att få städat i pysselrummet och satt ihop 4 lampor och förberedde lite!
Innan hon vaknade hann jag till och med vika en hel del tvättade kläder!
Nu håller jag på med röpdspätta men insåg precis att det var slut på ströbröd så nu väntar jag på att Dennis ska komma hem så jag kan åka en snabbis till konsum.
Skönt att få det mesta gjort i början av veckan för sen blir jag bara slöare och slöare ju längre på veckan som går. På fredag är det lucia på dagis så då är jag ledig hela dagen!!! Tänkte att vi först går på lucia på dagis och sen åker ner till jobbet och tittar. Tycker att det är så fint med lucia. På fredag ska vi ju till husvagnen också så jag kan ju behöva vara hemma och packa det som ska med. Fullt upp som sagt men tycker själv att jag har hunnit en hel del redan.

Nej nu får Dennis ta och komma!
KRAM så länge!

Inga kommentarer: