måndag 10 november 2008

Regn och rusk!

Finns det något värre? Skulle vara att jobba eftermiddag då för att man måste vara från familjen! Annars tycker jag att det är skönt att jobba eftermiddag! Mycket lugnare på hela bruket när det är eftermiddag och sen känns det som att jag har mer tid på förmiddagen när jag jobbar eftermiddag än vad jag har på eftermiddagen när jag jobbar förmiddag! Som sagt så är det INTE kul att behöva vara borta från familjen på kvällstid!

Ringde till vetrinären och bokade om tiden som vi hade på onsdag till Goliat! Kimmo vill inte åka själv när jag jobbar! Kan jag förstå! Sen kostar det så förbannat mycket med vetrinärkostnad och massa mediciner! Bättre att skjuta upp lite!
Fick en ny tid 3 december klockan 17:30!

Jag och Maja har mest jäst i soffan på morgonen men nu har jag förberedit mat tills ikväll åt familjen! Kassler med annanas i ugn! Smarrigt! Längtar redan till 17:30 när vi har mat!
Nej nu ska jag ge skruttan lite mat! Klockan 13 kommer ju Kimmo hem och tar över hemmet innan jag åker till jobbet!

Inga kommentarer: