onsdag 26 november 2008

Onsdag!

Vilka otroligt entusiastiska rubriker jag har nu för tiden... onsdag!!! Vem vet inte att det är Onsdag idag liksom! Men jag ska försöka bättra mig! Fantasin har gått i ide tror jag!

Idag ska Dennis till Västanfors med klassen! Dom åker direkt på morgonen och kommer hem ca 14. Under hela dagens skulle dom bara få en festis, smörgås och en frukt! Stackarna kommer att svälta ihjäl! Tycker faktiskt att skolan får bjuda på någon ordentlig mat. Jag skickade med en festis, riskakor, banan och mandarin så han får lite mer att äta på i alla fall! Sen fick dom ta med sig 30 kronor att handla för i handelsboden.

Igår på jobbet hängde jag G-länks vagnar fram till klockan 19. Fy vad ryggen värkte när jag var klar! Förstår inte vilket otroligt givande jobb jag har.... NOT!!!
På fredag har vi julfest! Ska bli skitkul! Jag är ledig på fredag eftersom jag kan behöva packa då.. kläder alltså! Ha ha! Nej men på lördag åker vi ju på kryssning så jag orkar inte packa på morgonen efter att vi varit på julfesten!
Ska bli skönt att komma iväg på kryssning också! Maja ska sova hos Tessan så hon kommer nog vara fullt sysselsatt av lilla mamman Amanda! Tror både Maja och Amanda kommer att vara helt slut efter den här helgen! Och för den delen Tessan och Micke också! Ingen rast ingen vila!!! HA ha! Det kommer nog att gå bra! Tur att Tessan är sjukskriven veckan efter för det kan hon behöva!!

Idag ska jag hem till Jessica en stund och dricka lite kaffe... men hinner inte vara där länge för jag måste hem och måla krukor! Måste hinna göra klart en adventsljusstake innan fredag eftersom den jag skulle ge bort fick ju Siv när hon fyllde! Men jag borde hinna...

Maja har blivit en liten städerska... hmm tänk om hon kunde städa sina leksaker också isället för allt annat! Det blir nog en liten ordningsam tjej hoppas jag!
Nej nu försöker hon att skriva på datorn hon också så det blir dubbla bokstäver så det är väll bäst att jag ger henne lite uppmärksamhet!

Inga kommentarer: