fredag 7 november 2008

Äntligen fredag!

Tänk att det är så skönt med fredag!
Men undrar hur länge det varar när man vaknat klockan 4:15 på morgonen... troligtvis inte så länge som jag vill!
Jag hämtade Maja på dagis och sen gick vi in på Konsum! Köpte en V75 så jag ska kunna bli miljonär! 55 miljoner! Förstå om man vinner det! Då blir man nog dum i huvudet!
I alla fall så somnade Maja hemma vid 13 tiden efter maten och då passade jag på att stänga ögonen en liten stund men jag hade en unge som sprang in och ut i dörren hela tiden så att jag höll på att få damp!!! Jäkla ungar! Blev väckt av Tessan som ringde vid 14 tiden och ville ha kaffe! Men det var bara skönt för jag vill inte sova bort hela dagen när det äntligen är fredag!

Funderar lite över maten men kommer fasiken inte på vad vi ska äta! Tänkte på pizzarulle men det tar sån tid så det får bli imorgon! IDag blir det nå snabbare fast det ska vara gott och mer avanserat än vardagsmat! Hmmm några förslag?

Idag NAtta har jag gjort massor av inlägg!!! Mina kära arbetskompisar! Och mina kära länkar som jag sitter och stirrar på hela dagarna och sen så klart min kära truck!
Hoppas du är nöjd nu Natta!

Kimmo och Linus har hämtat fyrhjulingen uppe hos Ericsson så Linus är i himlen nu och åker runt runt hela tiden! Vi får väll se när han tröttnar! Nu ska jag ta och göra någon nytta! Det här har jag inte riktigt tid med!
Ha en skön fredag!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, är nöjd nu :D