onsdag 12 november 2008

Ingen förbättring på Maja!

Konstaterade idag att hon blir hemma hela veckan ut! Ögonen rinner och hon får inte upp dom när hon har sovit! Snoret rinner hela tiden! Imorse tyckte jag att hon kändes febrig så jag tog tempen och gon hade 38 graders feber! Så det är bara för Kimmo att komma hem kl 13 idag och imorgon också och sen på fredag så är jag hemma eftersom jag skulle börja redan klockan 11 då!
Bara skönt att få slippa det där skitstället!

Igår pratade jag med Britt-Inger som är facklig! Jag berättade om mina problem och hon tyckte att vi skulle ta itu med det här innan jag börjar må sämre! Det var ju inte egentligen vad jag ville utan jag ville bara berätta hur läget var nu så att det skulle bli lättare om det blir värre! Men hon höll inte med mig! Hon tyckte att så länge jag går på jobbet och mår dåligt ju mer ledsen kommer jag att bli! Nu hade hon bråttom igår så vi han bara prata en snabbis men vi skulle pratas vid senare! Reaktionen från dom flesta jag fått är ändå jävligt lika,,, jasså är du hans nya hack kyckling!!! Hur illa är inte det? På omvägar fick jag höra att han har tydligen en del skit på sig redan!
Som sagt det kan varken vara svårt att få fram procent eller rapporter och då ser vi nog ganska snabbt vem som är herrns favoriter eftersom procenten alltid varit skyhög tidigare!
Igår fick jag en så kallad dadda med mig som säkert skulle kolla så jag höll mig på min plats! Först var ju Jenny kvar till klockan 17:30 och efter maten klockan 18 kom Carina och jobbade med mig i 1,5 timmar!!! ÄR det inte löjligt! Konstigt nog behövde jag ingen dadda mellan 19:30 och 22!! Det blev ju bara mindre gjort av detta hoppande! Men dom tyckte säkert att det var en jätte bra ide för i deras ögon hade jag ju 42% rast dagen innan!!!! Skitstövlar!!! Jag har antecknat ALLT nu ifall det behövs till senare!

Nu är det snart dags att åka tillbaka till skiten!!! Hoppas det är lugnt idag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars Maja, hoppas det vänder snart. Lider med dig för att du mår dåligt på jobbet. Hoppas det vänder snart.
Kram