onsdag 19 november 2008

Hemma efter pysselkväll!

Idag var det inte många och pysslade... det var jag, Gerd, Ankisarna, Ingela, Marina och Natta!
Lugnt som attans!
Satt på pysslet och funderade på att jag måste inhandla en bra box att frakta mitt pyssel i om jag någonsin ska börja pyssla på våra pysselkvällar!

När jag kom hem hade jag fått mejl från Örebro angående hotellbokning. Så nu har vi bokat ett hotellpaket till Örebro med inträde till Gustavsvik en dag och lek och bus en dag! 2 övernattningar med frukost! Rena rama lyxet! Vi bokade 5-7 december. Tänkte försöka hinna med att handla lite julklappar när vi är där också! Kommer att bli så skönt att komma iväg med familjen och bara mysa! Kimmo har bonuspoäng på choiceclub som går ut den 31 december som vi kommer att förbruka nu! 40 000 poäng kostar det och han hade 43 000 poäng! PERFEKT!
Vi kommer att få en fullspäckad tid innan jul!

Nej nu ska jag gå och plocka ihop kläder till Maja och sen ska jag lägga mig i sängen och glo på tv för jag är SÅÅÅÅ trött!

Inga kommentarer: