söndag 30 november 2008

Hemma efter en händelserik helg!

Gud vad vi har haft kul!! Igår åt vi julbord precis när båten gick. Efter maten gick vi in till Sonjas hytt och blev stylade av Becca.... Jag fick grönt!!! Eftersom jag är van att ha ganska diskret smink så fick jag en chock när jag tittade mig i spegeln! Men alla tyckte att det var häftigt... utom Kimmo då! Sen gjorde hon stora lockar i mitt hår och grejsade till det så det stod upp och inte var platt!
Sen gick vi upp till dansresturangen och där satt vi tills vi gick och la oss! Jag, Sonja, Becca och Tarja var upp en stund och dansade men då precis gick vi ut på öppet hav och det började gunga så det gick inte att dansa! Vi höll i oss en stund och försökte dansa men det var ingen höjdare!
Dennis blev trött vid 1 tiden och då hade redan Vesa, Siv och Armas gått och lagt sig så vi gick och la oss vi också!

Imorse hade jag ställt på ringning klockan 7:30 och sen drog vi oss en stund innan vi duschade och gjorde oss iordning för frukosten! DET VAR SÅÅÅÅ GOTT MED FRUKOST!!! Mums!!!
Sen har vi handlat lite godis och druckit några öl! Smakade lika bra idag fast det var söndag! Ha ha!
Grabbarna badade med stora grabbarna... Kimmo mådde inge bra för vi var åter igen ute på öppet hav och det gungade! Vi satt och pratade istället! Det var jätte häftigt bad faktiskt!
Vi har haft skitkul och nu är vi helt slut! Nu måste jag ta något att äta för jag är skit hungrig!!

KRAM

Inga kommentarer: