fredag 3 oktober 2008

Såsar i soffan!

Vad skönt det var att bara sitta och slappa i soffan! Jag har tändit ljus och satt på mig mina varma sköna tofflor och dragit en filt över mig! Gud så skönt en sån här grå och trist dag!
Maja är på dagis mellan 7:30-11 idag! Saknar henne grymt mycket! Jag tycker att det är jätte jobbigt att ha henne på dagis medans jag själv är hemma! Det är säkert annat när jag jobbar då MÅSTE hon ju vara där och då har jag annat att tänka på men nu... sitta hemma i soffan utan lilla skruttan som river runt!

Golvet är på plats i Majas rum! Idag ska jag måla i lite färg som försvann igår när jag tog bort tejpen! På lördag ska vi nog åka och köpa lister och sen är det ju klart! Bara allt lullull som ska in!

Idag ska vi ha mys... Kimmo ska iväg med firman och dricka öl så vi ska passa på att mysa!
Dennis ska på Lovisas kalas mellan klockan 17-19 och efter det tänkte jag att vi skulle hämta pizza i Sura och när vi ätit pizza ska vi mumsa chips och dipp om vi orkar!

Nej nu ska jag fixa lite musik!

Inga kommentarer: