måndag 6 oktober 2008

Solig dag!

IDag har det ju varit så fin väder! Glad blir man direkt!
Vi har varit på kyrkis idag! Det var fullt ös! Att dom bara orkar dom små! Det var kul att träffa massa mammor och få fika lite! Pelle hämtade grabbarna så dom kom upp en stund!
På vägen hem åkte vi förbi Anki och tittade på hennes fina skulpturer! Jag måste köpa en sån! Herregud vad människan är duktig! Jag vill också kunna!!!!
När vi varit där åkte vi hem och jag försökte få i Maja lite mat men hon var så trött så det var lika bra att lägga henne istället! Klockan var då ca 12:30... hon vaknade igen 14:45!!!! Hon var helt slut!
När hon vaknade gav jag henne mat och sen gjorde vi oss redo för att Kimmo skulle komma så vi kunde åka och besikta bilen. Eller jag och Maja skulle till IKEA så länge! Grabbarna var hos Jessica så länge!
När vi pratade igen var vi i Skultuna och nästan hemma så jag sa att vi snart skulle hämta grabbarna. Dom hade ätit och var så mätta och belåtna... det är ordning på henne!!
När vi kom hem åt vi och sen skulle jag ner och pyssla men så klart så när JAG ska göra något kommer det annat emellan! Kenneth kom och skulle göra något med pannan IGEN!!!!
Fan också säger jag bara! Så fort jag ska göra något ta mej fan!!!!

Ses imorgon för nu ska jag ta och gå ifrån datorn ett tag!

Inga kommentarer: