torsdag 2 oktober 2008

Snart slut på den här veckan också!

Jaha så var det redan torsdag! Skönt!
Linus har varit hemma idag också! Han var lite varm imorse så jag vet inte om han hade feber kanske!
Jag, Linus och Tessan var in till stan... vi passade på att äta frukost på IKEA! Smaskens!
Maja var på dagis mellan 9-12 så jag hämtade henne direkt när vi kom från stan! Det hade gått jätte bra! Hon hade sovit i över 1 timme! Hon kommer säkert att sova mycket mer på dagis än vad hon har gjort hemma!
Det var soppa till lunch på dagis men det tyckte hon inte var någon höjdare så jag gav henne mat när vi kom hem!

Jag har hämtat medicin till Goliat också idag!!! 420 kronor!!!! Han är fasiken dyr i drift!!!

Nu tror jag Maja är trött igen så jag ska koka lite kaffe och sätta mig i soffan så hon får somna!

Inga kommentarer: