onsdag 1 oktober 2008

Så var den väntade febern här!

Nu på kvällen har jag målat Majas rum en till gång! Efter att vi hade ätit kände jag på Maja och jag kunde ju ha gissat det redan... feber!
Hon somnade före 19 med över 39 graders feber! Lilla gumman! Vi får väll se hur hon mår imorgon om det blir dagis eller inte!

Kimmo och Linus lägger golv! Det kommer att bli jätte fint.. synd bara att det är värsta backhoppningsbanan i Majas golv! Vi får väll se hur det blir med det!

Dennis har varit nere hela dagen idag! Tillslut frågade Kimmo mig om jag visste var det var men jag trodde bara att han satt och myste på sitt rum som han brukar... när jag kom in och frågade vad det var började han gråta! Lilla gubben! Jag märkte tendenser till att han var ledsen när han kom hem men då när jag frågade sa han att det inte var något! Han var bara hungrig sa han! Tydligen någon som är dum mot honom i skolan! Slutar den personen inte ska jag prata med Christina för min vanligtvis glada Dennis har varit väldigt ledsen idag visade det sig! Linus berättade det han visste!
Alltså tänk om man fick ta saken i egna händer ibland... jag skulle trycka upp den här förbannade ungjäveln och ja vem vet vad jag skulle göra! Fan också!
Jag ska förhöra mig lite mer imorgon tänkte jag! Nu ligger jag och Dennis i våran säng (Dennis sover) och myser och tittar på IDOL tills Kimmo och Linus är klara med golvet där uppe!

Inga kommentarer: