onsdag 15 oktober 2008

Pysselkväll...

Nu har jag nästan precis kommit hem från föräldrarpysselkväll i unkan! Det var jag, Jessica, Marika M, Anki G, Anki Ö och Natta. Den enda som pyssla var nog Anki G. Vi var alldeles imponerade när hon tillverkade sin gubbe! Så förbannat duktig! Jag vill också kunna! Anki Ö pysslade en stund med sin scrapbook men annars så fikade vi mest!
Jag hann ju som sagt inte ta med något eftersom vi var så sena hem från stan och jag hade svårt att välja vad jag skulle ta med mig! Nästa gång ska jag i alla fall pyssla!
Men det var i alla fall jätte trevligt att dricka lite kaffe och fika gott!

Jag lurade iväg Kimmo till stan idag så jag fick lite färger! Jag har ju inte kunnat göra något eftersom jag inte haft dom rätta färgerna. Men nu är det andra bullar! Nu ska här målas! Först på tur står draken som ska vara vid Majas slott! Den ska vara grön och lila tänkte jag!
Rusta och Nisses hade faktiskt ganska bra utbud med färger av alla dess slag. Likaså panåer och penslar!

Nej nu ska jag glo en stund på tv innan det är god natt!

Inga kommentarer: