måndag 13 oktober 2008

Pyssel, pyssel och ännu mera pyssel!

Idag har Lovisa varit här och lekt med Dennis. Dom är inte ihop längre informerade Dennis mig senare vid matbordet! Men väldigt bra vänner! Nathalie kom också och lekte med dom så jag bjöd dom på glass och saft! Tyckte dom var mumma!
Klockan 15 var jag på utvecklingssamtal med Linus! Viola öste beröm över Linus! Jag var alldeles förvånad! Så ont i magen jag hade varenda gång jag skulle på samtal när han gick i 1 och 2:an för han hade svårt att sitta still och störde andra! Ingenting av det sa Viola! Hon sa att han VILL arbeta men hans kompisar runt omkring pratar hela tiden! Innan var det ALLTID Linus som härjade! Konstigt!
Hon sa att han hade svårt att koncentrera sig ibland men att det berodde på bänkkamraterna! Där ser man! Jag ger mig fan på att det var lika i 1:an och 2:an men då var det ju så klart en kille som bråkade och INTE tjejerna! Hmmm! Konstigt eller?
Jag berömde Linus massor efter mötet! Jag var riktigt stolt över honom!!!
Efter mötet körde jag upp honom till Elin och Sara så han var där till 17. Lovisa vart hämtad i Ylvas firmabil (traktorn) ha ha! Fasiken vad mäktigt! Skulle jag också vilja bli! Jag hade ju kunnat köra hem henne men det var ju försent när hon redan var här!
På kvällen sågade jag massor... hjärtan och änglar! Lika bra att ha lite uppsågat! Måste såga några kittysar också! Men jag hinner ju imorgon när Maja är på dagis!

På kyrkis var det lugnt idag! Inte alls så många som det varit tidigare! Marina sa att pysselkvällarna började på onsdag och Anki som ska öppna bestämde 18:30! JEssica tar med bullar och mjölk och jag skulle köpa kaffe! Ska bli jätte kul att gå dit på onsdag! Det kommer att vara i unkans lokaler! Negativa med det är ju att det inte finns penslar eller nå att låna så det gäller att man kommer ihåg att ta med sig alla saker!

Nej nu ska jag titta på färjan! Lyxprogram! Men vilka dårar det finns!!!!!

KRAM
ses imorgon!

1 kommentar:

Jessica sa...

Bullar de kan ja inte lova...:) men någe annat gott blir de...hihihi