lördag 11 oktober 2008

Ont i min stackars rygg!

Idag har jag gjort klart slottet!!!! Helt fantastiskt!!!! Trodde aldrig att det skulle bli klart!
Jag ska ta bild på det och lägga ut det så ni får se det... imorgon kanske!
När slottet var klart så hjälptes jag och Kimmo åt att klyva veden! Vi hann ganska långt men min stackars rygg fick ganska ont! Hoppas att det är snabbt övergående!
Grabbarna har varit hemma hos Sonja idag. Vi var dit en stund på förmiddagen och fikade och sen blev dom kvar!
Dom kom i alla fall vid 17 tiden så då drack vi lite kaffe!
Kimmo slutade högga ved strax efter 18 och då spikade vi ihop slottet så det blev en enhet och sen satte vi upp det på Majas rum! Blev så fint så!
Efter det åt vi smarrigt... potatisgratäng och fläskfilé med champinjoner! Nu ska vi titta på tv för jag är proppmätt!!!!!

Ha en bra lördagskväll!
Ses imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

ut med slottet!!! :D vill se ju.. :)