söndag 26 oktober 2008

Kalas och jultidnings inskickning!

Idag har vi haft kalas för Linus hela dagen! När Tessan och Micke var här och jag satte mig ner så blev jag sååå trött! Herregud! Helt slut!
Linus fick massor av bra saker! Mest pengar och han var såå nöjd!
Vi bjöd på smörgåstårta och kladdkakemuffinsbakelse! Smaskens!

På kvällen så lämnade jag in ordern på jultidningarna! Grabbarna har sålt för 10882 kronor!!!! Fattar ni hur mycket pengar det är????!!!!
Dom valde ett playstation 3 istället för fyrhjuling eftersom dom gjort affärer med Peo om deras fyrhjuling! I pengar fick dom ihop 3300 kronor! Duktiga grabbar!
Kimmo spelade fotboll på kvällen och jag och Linus tittade på tv medans Dennis sov i våran säng!
Nästa vecka är det lov så vi får riktig sovmorgon eftersom jag har eftermiddag! Imorgon är dagis stängt så Kimmo kommer hem tidigare!!!
Nu ska vi titta lite på tv!

KRAM på er!

1 kommentar:

Jessica sa...

Å inte va man bjuden ...