tisdag 21 oktober 2008

Idag är jag trött!!!

Vaknade imorse när klockan var 4 ganska precis! Kom plötsligt på att jag glömt att göra min räksallad och mina smörgåsar! Shit! Jag kommer hungra ihjäl! Men jag tog mig i kragen och gick upp och gjorde sallad och smörgåsar! Skit bra! Hoppas ingen såg mig för då tror dom väll att jag är helt dum i huvudet! Men jag blev ju mätt idag i alla fall så det var det värt! Jag var färdig ganska tidigt så först satt jag vid bordet en stund och kopplade av men sen tänkte jag att det är ju bättre att åka till jobbet så jag stämplade in 4:40! Herregud! Trodde att både Tessan och Gerd skulle vara där men ingen av dom var där!
Det gick bra att jobba idag också! Dagen gick lika fort som tur var!

Igår ringde dom från Schenker till mig och sa att dom skulle leverera Linus paket till mig mellan klockan 12:30 och 15! Jag förklarade att jag jobbade men hon kunde inte förstå hur jag kunde tro att dom skulle passa sina arbetstider efter mig! Är du inte hemma imorgon så blir det återkallat!! Men vad fan jag måste ju ha Linus paket!
När jag var påväg hem från jobbet gick jag in till Tuula och Regina och skulle be om Schenkers nummer men då sa Tuula att jag ju kunde få paketet dit! Hon ringde och fixade det åt mig!!! Vilken klippa!!!! Så idag under dagen kom mitt paket till Gunnebo så nu har vi äntligen Linus paket hemma! JAg var lite orolig att det inte skulle hinna komma men det gjorde det ju! Tack än en gång Tuula!!!!!

När jag kom hem från jobbet idag så dammsög jag direkt och sen kom Tessan förbi en snabbis för Filip hade gått med grabbarna hem från fritids! Men jag hade inget kaffe så hon vart inte långvarig! När hon åkt så satte jag med Maja i soffan så hon fick sova! Hon hade bara sovit 2 timmar på förmiddagen på dagis! Hon somnade direkt! När Kimmo kom hem åkte jag till Willys och handlade! Nu är jag så trött så jag skulle vilja lägga mig och sova!
Så det var allt för idag!

GOD NATT!!!!!

Inga kommentarer: