fredag 31 oktober 2008

Hann inte skriva igår!

Vi börjar väll med gårdagens händelser då...
på morgonen var jag, Linus, Dennis och Maja in till Västerås! Jag köpte blad till min såg och lite spackel och Linus köpte GTA IV till ps3! Han var i sjunde himlen medans han sprang runt och valde mellan vilka spel han skulle köpa! Efter det åkte vi hem.
Väl hemma hann vi bara äta och sen åka med Maja till dagis! Eftersom grabbarna skulle sova hos farmor så följde dom med mig till jobbet. Dom tyckte det var så intressant att se alla maskiner fast dom sett dom massor med gånger! Vi var in till Sonja och pratade en stund innan farmor slutade! Klockan 14 slutade hon och jag kramade om grabbarna!
Sen var det bara att sätta fart att jobba! Eller rättare sagt så var jag tvungen att gå iväg och slänga några ord med Camilla innan jag började jobba!

Var ju lite orolig att jag valt "fel" skift men det har jag defenitivt inte gjort! Vi är faktiskt ett riktigt roligt gäng! Micko och Magnus är ju helt sjuka! Och tack för den hemska bilden jag har haft på hjärnan hela natten det var dessvärre kul!! Usch! Ha ha!
JAg jobbade in i det sista igår... ända till 22 prick för jag skulle bli klar med ordern innan jag slutade! Och jag hann!! När jag gick till bilen så var det snö på hela bilen! Årets första snö!!
När jag väl kom hem somnade jag som en stock!

Idag jobbar jag mellan 11-17 skönt att få komma hem i tid! Efter det här ska jag gå och packa lite kläder så jag slipper det när jag slutar för idag bär det av till husvagen! Kimmo ringde hem och sa att det varit oväder i skinnskatteberg så vi får väll se hur mycket snö det är när vi kommer en bit på väg!
Nej nu måste jag gå och förbereda för husvagnen ikväll så jag kommer iväg itid!
Vi får väll se om vi ses nå mer idag!

KRAM i snöovädret!

Inga kommentarer: