tisdag 7 oktober 2008

Föräldrarmöte!

Jaha då har man avklarat ett föräldrarrådsmöte! Det var inte så mycket ny information som jag inte visste! Det togs upp att barn i Linus klass rökte!!! Vad fan är det frågan om? Dom går i 3:an!!!! Och ja jag fick det bekräftat av Linus när jag kom hem! Jag hade hört det tidigare men trodde att det endast varit en engångsgrej! Man kan ju bara hoppas att ens egen son inte är lättpåverkad och tvingas prova! Kommer han hem och har rökt i 3:an så vet jag ärligt talat inte vad jag gör!! Jävlar asså!!!!

Jag har även påbörjat Majas slott! Kommer att bli supergulligt när det är klart hoppas jag! Än så länge har jag bara sågat men jag ska försöka hinna med att slipa den imorgon! Det tar fan längre tid än man tror! Jag har stått och sågat ut slottet i 1 timme nu!!! För bara ett slott! Visserligen stort men i alla fall! Idag har Kimmo även kapat upp så jag har material till 13 lampor! Måste väll ta och påbörja alla mina beställningar!!

Nu börjar främmande fågel så jag måste gå och titta! Hoppas jag orkar hålla glöggarna öppna idag!

Grattis Natta och Niclas till eran lilla tjej i magen!!!!!

KRAMIS

Inga kommentarer: