måndag 1 september 2008

Vad jag har sovit skönt inatt!!!

Nu börjar mina omorganisationer i huset ta sig! Jag och Kimmo har ny säng och bor nu mer i vardagsrummet! Det blev jätte bra! Alldeles över mina förväntningar! Super nöjd!
Linus har flyttat in i vårat gamla rum och han är också supernöjd!
Nu är det Majas rum som ska fixas! Målas och läggas golv!
Inatt har hon sovit i våran säng eftersom Linus gamla rum där hon sovit tidigare är alldeles tomt så jag kunde inte låta henne sova där inne! Endast en spjälsäng i rummet! Nej det går inte så hon fick sova mellan mamma och pappa inatt! Vilket lyx! Men mig gjorde det inget eftersom jag nu mera har en STOR säng! Vilken skillnad det gör med 160 och 180 säng!
I alla fall så har jag sovit SÅÅÅ skönt inatt! Inte ens ont i ryggen när jag vaknade!
Kimmo ringde hem på morgonen och frågade hur jag hade sovit och jag sa att jag bara längtade tills det skulle bli kväll igen så jag fick gå och sova! Ha ha... knäpp, jag vet!

Nu ska jag och Maja snart iväg till kyrkis! Maja är så rastlös hemma när grabbarna går till skolan så det är skönt att kyrkis börjar idag! Nu ska jag gå och byta om och ta fram lite kläder åt Majsan!

KRAM

Inga kommentarer: