fredag 26 september 2008

Maja hängig!

Maja har hållt oss vakna inatt! Först vaknade hon klockan 12 inatt och var så snorig så hon inte kunde andas! Jag tog henne till våran säng och där hade hon jätte svårt att sova och låg och vred sig och snorade! Lilla gumman!
Imorse var jag tvungen att tvinga henne att sova mellan 8-8:45 så hon skulle orka med dagis! När vi kom till dagis var dom ute så jag satte på henne galonisarna och sen var det bara att leka! Eva kom lite senare! Det gick jätte bra idag! Elsa bet Maja i kinden så hon är alldeles blå men det är väll skavanker man får räkna med! Hon blev biten i axeln också men där var det ju massa kläder för så jag tror inte att det blev något!
Jag försökte hålla mig lite på avstånd från Maja idag så hon vänjer sig mer och mer att jag inte är bredvid henne hela tiden! Hon var jätte mycket med Eva idag!
Klockan 11 fick vi gå hem och då var hon så trött lilla skruttan så jag struntade i att ge henne mat och lät henne sova istället! Hon sover fortfarande så jag antar att det beror på att hon är lite hängig! Hon håller säkert på att bli förkyld!
Hoppas förkyldningen är snabbt övergående bara!

Nu ska jag börja packa lite kläder till husvagnen innan Maja vaknar!

Inga kommentarer: