onsdag 17 september 2008

Idag på schemat...

ja vad har jag att göra idag... hmmm
städa, baka och gå på föräldrarmöte och göra klart min tavla! Det ska jag väll hinna med den är låååånga dagen!
Annars blir nog dagen för övrigt väldigt grå och trist! Jag är såå förbannat trött på det här skitvädret!!

Ångesten börjar smyga sig på en aning... jag kan verkligen inte fatta att Maja blir 1 år på söndag!!! Satt och tittade på kort här om dagen och minns faktiskt inte att Maja varit så där liten som hon var på korten!! Jag tycker det är jätte otäckt! I min värld har Maja varit den här storleken som nu jämt!!! Vart tog min bebis vägen?????

Igår fick jag somna till en brinnande brasa... gud så mysigt det var! Och varmt och skönt! Jag trivs så bra i mitt nya sovrum fortfarande så jag vill bara att det ska bli kväll så jag får gå och lägga mig! Det är absolut det bästa jag gjort i mitt hus att flytta ner sängen till vardagsrummet! Sen beror det säkert på att det börjar bli höst och jag har fått den här riktiga höstmyskänslan! Nu tycker jag om det mörka och burriga så man får tända massor med ljus och smålampor!!!
Men trots att jag vill ha höstmys så tycker jag att solen kan skina lite på dagarna!
Nog med det nu för det börjar bli dags att bädda sängen!

Inga kommentarer: