tisdag 30 september 2008

Händelserik dag!

Idag var det fotografering på dagis... Vi hade lite problem med att hålla Majas hårspänne på plats men hon gav sig tillslut och lät det vara!
Tessan var också med under fotograferingen! Det gick bra sa Eva men hon var lite svårflörtad! Vartefter att dom blivit fotade så fick dom klä på sig och gå ut... Yvonne var ute och när Cilla kom ut sa dom åt mig att gå hem och sen hämta henne vid 12! HJÄLP så länge! Klockan var bara strax efter 9!
I alla fall så passade jag på att åka ner på jobbet! Jag pratade med Ulf och Juhani och sen passade jag på att prata en snabbis med Regina! Jag var även in till Gerd en sväng! Efter jag pratat med Ulf och Juhani så gick jag och kollade så att jag hade kläder. Maggan sa att mina gamla skor var så trasiga så jag fick ett par nya! När det var klart gick jag in till Sonja och pratade en stund! Hon tyckte att jag skulle passa på att sätta mig i massagestolen medans jag hade tid så hon följde med mig och visade mig hur det gick till! Jag hade ju aldrig suttit i den förrut! Herregud vilken stol! Det kändes verkligen som att det var en människa som masserade mig! Det var as skönt! Jag ska nog gå ner en stund imorgon med och sätta mig! Jag stack från jobbet 11:30 och då pratade jag med Tessan som var hos sin mamma så jag åkte dit och åt min räksmörgås från Konsum! Sen var det ju dax att hämta lilla fröken!
Cilla sa att det hade gått jätte bra! Hon hade sovit en stund på förmiddagen och sen hade hon ätit bra med mat! Hoppas det håller i sig och att det fortsätter att gå bra!

I alla fall så ska jag gå vid provbanorna och jag bad att få gå på MITT vanliga skift! Veckan när jag börjar kommer jag gå förmiddag i alla fall! Nu ska jag bara fundera hur många timmar jag ska jobba per dag! Måste diskutera detta lite med min kära man!

Nu ska jag lägga mig i soffan för jag känner mig inte alls nå pigg!

Inga kommentarer: