tisdag 19 augusti 2008

Semester!

Den här veckan har jag semester! Kimmo är pappaledig!
Igår började grabbarna i skolan! Linus i 3:an och Dennis i 1:an! Herregud vad dom är stora! Igår var det bara upprop och sen en stund i klassrummet! Jag var med Dennis i klassrummet och sen gick vi till Linus klassrum när Dennis var klar! På förmiddagen hade vi möte med läraren Christina! Hon frågade Dennis lite frågor om vad han tycker om att göra och lite sånt! Dennis svarade så fogligt! När han hade sagt typ 10 saker frågade hon om det räckte men det tyckte inte Dennis! Nej sa han 1 sak till ska jag komma på som jag tycker om att göra! Vad det sista var som var så viktigt kommer jag inte ens ihåg! Jag fick en bunt blanketter som skulle fyllas i medans han och Christina pratade!
Dennis babblade på så vi höll på att aldrig komma där ifrån!
Innan vi åkte hem gick vi in på konsum för att köpa fika och som vanligt så frågade jag om inte jag hade fått något paket och till min stora förvåning så hade jag fått det! MIN DATOR hade kommit! Hem fort och "leka" med datorn! Hela dagen och kvällen höll jag på att flytta kort och bränna filmer! DET ÄR SÅ SKÖNT ATT HA MIN DATOR IGEN!!!!!!

Inga kommentarer: