fredag 8 augusti 2008

I husvagnen igen!

Nu är vi i husvagnen igen!
Conny har varit hemma och satt i dom sista 2 fönstrena så nu är det äntligen klart! Nu är det bara Kimmos jobb på utsidan kvar! Det blev i alla fall jätte fint med nya fönster!
Idag var vi och hämtade bilen som var inlämnad på toning... den blev jätte snygg med svarta rutor! Jag passade på att handla mat på ICA maxi och provade på deras självskanning... Vilka grejer! Att dom verkligen törs folk handla på detta vis!!! Jag betalade också i en sån där själbetalningsstation! Imponerande! Dennis blev orolig och trodde inte att vi hade betalt hans godis när vi gick ut ur affären och han inte lämnat fram godiset till någon i kassan! Var också in på bolaget och köpte en låda branik som jag höll på att tappa i backen när jag gick ut ur affären! Som tur var så hann jag ta emot innan lådan gick sönder!

Skönt att vara i husvagnen igen! Det är lugnt och skönt på campingen och inte alls så många husvagnar! Lite skillnad mot Böda! Nu ser jag fram emot en skön sensommar/höst i husvagnen med många sköna kvällar i förtältet med massor med levande ljus och mys!
Jag har ingen aning om hur många dagar vi ska vara här men vi passar på så mycket vi kan medans Kimmo har semester! Han vill hem någon dag nästa vecka och fixa klart fönstrerna! När semestern är över blir det ju inte många dagar i husvagnen! Hemma hinner jag ju vara hela hösten!
Nu ska jag strax börja med tacos och sen får vi se om familjen Ericsson kommer upp idag! Dom har ju en tendens att komma medans vi äter... ha ha

Idag fyller Daniel 14 år! GRATTIS!!!

Kram så länge!

Inga kommentarer: