onsdag 9 juli 2008

Nu var onsdagen slut snart!

Jessica var här nästan hela dagen! Hon gick hem strax före 15! När hon gått så ringde Kimmo och sa att han skulle bli lite senare idag!
När han väl kom hem sov Maja så jag tog bilen till Sura och passade på att handla veckans mat! Det gick ganska fort när jag åkte helt själv.
När jag kom hem gjorde jag mat. Klockan var ca 19 när vi ätit klart och plockat undan så jag satte mig i soffan för jag hade lite ont i ryggen... och där blev jag sittande! Det var sjukhuset på 3:an och dom födde barn så jag satt här i soffan och tokgrinade!! Knäpp.. jo jag vet!
Efter sjukhuset var det Grillat så jag har blivit sittande framför tv´n hela kvällen! Ganska skönt men det har ju inte blivit mycket vettigt gjort den här dagen! Suck!
Nu är det snart dags att gå upp och sussa!

Inga kommentarer: