fredag 11 juli 2008

En sorglig dag!

Imorse när jag vaknade satte jag igång datorn som vanligt! Efter att ha surfat ett tag upptäckte jag att vissa tangenter inte fungerade... jag ringde support och fick ett nummer så jag kunde skicka in datorn på lagning! Jag kommer sakna min dator SÅÅ mycket!
Nu måste jag ta med mig den gamla datorn som jag inte alls tycker om till husvagnen!
Faktiskt väldigt sorgligt!!!!

Tessan kom förbi och fikade! Hon hade fått semester tidigare! Hon fick gå hem när hon ville... va snällt va! Vi försökte göra systemåterställning och lite annat men fick inte igång tangenterna!

När Kimmo kom hem strax efter 16 packade vi in allt i bilen! Kimmo ska ha firmabilen med sig för han ska jobba hela helgen! Stackarn! Filip ville åka med oss så det kunde han ju eftersom Kimmo tog firmabilen! När vi kom fram till husvagnen åt vi pitabröd och jag provade mitt mobila bredband och det fungerar ju bra!
Nu kan jag blogga hela sommaren fast jag inte är hemma!
När vi kom fram till husvagnen gick jag ur vid kiosken för att köpa mjölk och då stod det internet 40 kronor i timmen! Typiskt nu när jag skaffat mobilt! Men tror inte att det är trådlöst för jag hittar inga nätverk så det gjorde ju inget i slutändan att jag skaffat mobilt!

Nu ska jag kolla om det finns några fina kläder på ellos!

KRAM så länge!

Inga kommentarer: