torsdag 5 juni 2008

Idag bär det iväg till husvagnen!

Igår var jag och Kimmo hem till Gerd och tittade på en lekstuga som vi skulle få! Den var i ganska risigt skick men går alldeles säkert att fixa iordning! Nu är det ju bara hur vi får hem den på bästa sätt!
Kimmo stack iväg på match men jag var kvar hos Gerd och gick inte hem förrän vid 20! Vi hade mycket att skvallra om när jag inte jobbar för tillfället! Fick reda på en hel del intressant! Hmmm! Fick reda på saker som gjorde mig mycket besviken och Kimmo en aning konfunderad!
Ännu en anledning till varför jag inte har någon lust att komma tillbaka till det där jävla skitstället!

Idag sticker vi iväg till husvagnen igen! Peo och Anita kommer den här helgen och vi ska slå upp deras förtält! Helgen ska bli varm och skön!
Nu ska jag vika tvätt så jag vet vad som är rent och som ska med!
Ha en skön helg!! Det ska jag försöka att ha!

KRAM

Inga kommentarer: