lördag 10 maj 2008

SOMMAR!!!

IDag har det varit sommar ute!
Kimmo åkte iväg och övningskörde med grannen imorse klockan 8. Jag började med mina tårtor som tar flera timmar att göra! JAg har gjort 6 bottnar varav varje botten tog 1 timme i ugnen! Det tog sin lilla tid!
Ca 10 tiden kom Jessica, Pelle, Wilma och Simon och fikade! Kimmo kom hem vid 13 och vi tog några öl och sen gick jag och Jessica till affären och köpte korv och bröd så vi kunde grilla lite! Dom var kvar hela dagen! När dom kom hem gick jag och Kimmo till kyrkan och dukade och sen hem till Tessan och lånade ett rosa sidenband till dopklänningen! Vi var kvar där en stund men Dennis blev så hungrig så vi var tvugna att gå hem!
Idag har jag bränt mig nå fruktansvärt på armarna men mest på höger! Det svider fint! Precis på den sidan som jag oftast sover på också!

När vi kom hem strök jag kläderna inför imorgon!

Hoppas det blir bra det här nu! JAg börjar bli riktigt nervös faktiskt! Men det ska nog gå bra! Lill skruttan måste ju få lite vatten på huvudet!

Kram så länge!


Sommarbild på tjejerna!

Inga kommentarer: