tisdag 6 maj 2008

Dagen bara sprang iväg!

Dagen bara sprang iväg för mig igår! Vi var till kyrkis med Jessica, Wilma, Cissi och Melinda! Det var bara 2 mammor till där så det var ganska lugnt!
JAg satt och planerade dopet lite! Lånade en psalmbok som jag bläddrade i och hittade 2 psalmer som jag vill ha! JAgnämde för Marina att jag ville ha en som sjöner så hon sprang ut till Sven och fixade så han skulle sjunga! Han kom upp och vi bestämde vad han skulle sjunga och det kommer nog att bli jätte bra!

Efter kyrkis gick vi hem och grabbarna stack iväg till kompisar! Maja blev trött så hon sov och jag tittade en stund på tv för jag har kännt mig så frussen och hängig (kanske håller å att bli sjuk.) Kimmo kom hem och vi gick till konsum och sen lagade vi mat! Klockan 18 hade han samling uppe vid IP som skulle spela match mot FC Sporting!
Jag och Maja gick och hämtade pengar på konsum och sen gick vi och betalade Gerd det jag var skylldig!
När jag kom hem sen var det bara att kasta grabbarna i säng! Dagen gick så otroligt fort så vips så var det kväll!

Inga kommentarer: