tisdag 29 april 2008

Sugen på en cappuccino..

Vart kommer detta ifrån? Måste köpa snabbcappuccino idag på affären! Jag är hysteriskt sugen på det! Jag ska ju snart till stan så jag ska gå in på affären och köpa!
Sitter nu och väntar på affärerna ska öppna! Tycker att affärena kan öppna tidigare än 10 eller är det bara jag som är morgonpigg? Jag ska först in på Nisses och sen Barnens hus eller kanske tvärt om! På Barnens hus finns ju både Carena vagnen och den andra jag hittade igår som jag inte vet något märke på! Bestämmer jag mig för en Carena kan jag ju faktiskt gå in på Nisses och köpa den där! Så får det bli!

Grabbarna räknar dagarna tills det är dags att åka till husvagnen igen! Kul att dom trivs så bra där! Ska försöka få Kimmo att bygga en sandlåda till Maja i helgen!

Inga kommentarer: