måndag 14 april 2008

Äntligen kväll....



Som jag har längtat efter att det ska bli kväll... ända sen i helgen har jag varit jätte trött hela tiden! Det är så skönt när det börjar bli kväll och man får kura ihop sig vid tv´n.



På eftermiddagen åskade det och regnet vräkte ner... helt plötsligt när jag tittar ut igen så skiner solen och det är alldeles blått på himlen! Konstigt väder... Aprilväder helt enkelt!



Inte blir det någon step up idag heller... i helgen skulle jag slå ihjäl en "gröning" i husvagnen och ställde mig på alla fyra med all tyngd på knogarna i sängen och rätt som det var så vek sig armen och det gjorde fruktansvärt ont! Idag när det började värka igen undrade jag vad jag hade gjort men kom på incedenten i sängen! Nu har jag i alla fall en stor knöl mitt på underarmen och det värker som faaan så det är nog bäst att jag låter bli och gympa idag! Skulle kunna vara en inflammation eller något! Hoppas det blir bra snart!



Ikväll klockan 21 tänder vi ett ljus i fönstret för Engla och hennes familj. Gör det du också så att många ljus får lysa för Engla!

Inga kommentarer: