måndag 28 april 2008

Måndag morgon...

Träningsvärk efter att ha skruvat Tessans golv... hur är det möjligt? Ont gör det i alla fall på baksidan av låren! Positivt är ju att jag måste fått en aning träning i alla fall medans vi gjorde fint i våra husvagnar!

-1 kg stod vågen på imorse och jag blev jätte glad! Nu har jag inte gått ner sen före påsk så det här kilot gjorde att min motivation ökades lite! Trots att jag inte räknat points i helgen och ätit lite godis gick jag ner! Mycket bra!

På morgonen kom Linus hem ca 9:10 för vi skulle till tandläkaren med honom klockan 10! Och klockan 9 gick klassen ut i skogen så jag sa åt Linus att komma hem innan!
Tandläkarbesöket gick bra! Han fick en ny tid om en månad! 28 maj 12:40 for inplastning av permanenta tänderna!
När vi var klara hos tandläkaren körde jag honom tillbaka till skolan!

Inga kommentarer: