tisdag 29 april 2008

Händelserik dag!

Efter att ha varit och köpt barnvagn så åkte vi hem och hämtade grabbarna i skolan! Direkt från skolan åkte vi hem till mamma och var där och drack lite kaffe innan vi skulle till Carro och klippa Linus! Det gick bra hos Carro och jag passade på att beställa en tid! På tisdag klockan 17 ska jag klippa mig! Får se vad det kan tänkas bli för frisyr!
När vi kom hem så la jag och Maja oss på soffan en stund... vi var så trötta! Linus och Dennis åkte hem till kompisar så vi var helt ensamma hemma!
När Kimmo kom hem drack vi lite kaffe och sen skulle han iväg och träna så jag och Maja gick och köpte glass och sen gick vi hem till Tessan! Dom var inte hemma när vi kom så vi satt på trappen en stund och väntade! Vi tog en kopp kaffe och sen gick vi hemmåt! På väg hemmåt såg jag Gerd och Johan ute så jag passade på att gå ner och beställa lite vin för dom skulle till Tyskland på torsdag! Jag kollade in i deras husvagn och den var jätte gullig! Jag blev kvar där ett bra tag. När jag kom hem var klockan 20:30 och då var det bara att ställa sig och göra varma smörgåsar! Grabbarna kom inte i säng förrän efter 21! Hoppas dom inte är alldeles för trötta imorgon i skolan! Tur att dom är långlediga sen!

Som sagt så har det varit full rulle hela dagen! Och imorgon åker vi äntligen till husvagnen igen!

Inga kommentarer: