onsdag 16 april 2008

Eftermiddag...

JAG VILL INTE VARA SJUK!!
Jag känner mig jätte kass i hela kroppen och vill bara sova!!! Maja har sovit 2 timmar på eftermiddagen i alla fall! Hon gnäller så fort jag sätter henne på golvet så hon mår nog inge bra hon heller!

Jag har i alla fall tvättat, tvättat, tvättat och åter tvättat... nu är det bara en maskin kvar sen är det klart! Skönt!

Mamma ringde och ville komma och hälsa på men ångrade sig när hon fick höra att vi inte mådde någe bra! Hon sa att hon eventuellt skulle komma upp en snabbis med Jenny från stallet som ska titta på vagnen! Hoppas hon vill ha den! Tänkte sälja den för 1000 kronor så jag kan köpa en ny! Har tittat på Carena vagnar! Hittade en Carena Easy som jag vill ha! Jätte fin! Det blir nog en sån!
Tänkte att jag skulle åka hem till mamma när jag har hämtat grabbarna imorgon om vi känner oss lite piggare!

Dennis leker med Simon här hemma hos oss och Linus ringde och sa att han skulle leka med Kim. Undrar om dom tänker spela innebandy idag eller? Kimmo har i alla fall fotbollsträning idag så han missar simningen! Vi får väll se om det ska vara fotbollsträning varje onsdag eller bara idag!

Nej nu ska jag koka lite kaffe åt Kimmo innan han kommer hem från jobbet!

Inga kommentarer: